طرفداران فوتبال , توجه داشته باشید : شما به زودی میتوانید فیلمهای ضبطشده NFL را در Feed های خبری فیس بوک خود مشاهده کنید . فیس بوک یک معامله با لیگ ملی فوتبال برای توزیع فیلمهای ویدئویی پشتیبانی شده از لیگ ملی فوتبال در جهان به دست آوردهاست . جزئیات این توافقنامه که ابتدا توسط مجله وال استریت گزارش شد , علنا اعلام نشد . یک سخنگوی فیس بوک این معامله را تایید کرد و در بیانیهای در روز چهارشنبه به شبکه NBC گفت : " این یک تست حمایت ویدیویی کوچک است , و ما ارزیابی میکنیم که چگونه مردم , ناشران , و بازاریابان به این نوع از محتوای برچسب خورده در فیس بوک پاسخ میدهند " . انتظار میرود که به صورت زیر کار کند : NFL فیلم کوتاه را به صفحات فیس بوک خود ارسال خواهد کرد . افرادی که این کلیپ را تماشا میکنند , یک آگهی اسپانسر را در پایین و همراه با یک roll کوتاه در انتهای ویدئو میبینند . Facebook و NFL هزینه تبلیغات را افزایش میدهند . فیس بوک , با جمعیتی بالقوه بیش از 1.3 میلیارد کاربر , به طور فعال در تلاش برای رشد و گسترش تجارت ویدیویی خود بودهاست . آن با طراحی جدید برای بخش ویدیو صفحات فیس بوک تغییر کردهاست . در ماه جولای , این شرکت با خرید LiveRail , یک شرکت فنآوری تبلیغاتی که به شرکتها مانند بیسبال لیگ برتر کمک میکند تا
فیس بوک تعداد زیادی برنامه برای نشان دادن Clips های ویدیویی (Ad)پشتیبانی میکند.
فیس ,بوک ,یک ,nfl ,لیگ ,ویدیویی ,فیس بوک ,لیگ ملی ,بوک خود ,را در ,ملی فوتبال
درباره این سایت